Uitnodiging VIO bijeenkomst Stedelijk infra ontwerp

Alex van Loon
27 november 2023
AlgemeenKennis

De kennisgroep van de VIO organiseert dinsdag 30 januari 2024 van 9-13 uur (inclusief lunch) een verkennende bijeenkomst in de omgeving van Utrecht over de kennisbehoefte van stedelijke infrastructuur ontwerp.

Aan de hand van een aantal casussen (stedelijke hoofdinfra, snelfietspaden, OV-banen, GOW30 en langzaam verkeer) zal met elkaar worden besproken of een kennisgroep “stedelijk infra ontwerp” levensvatbaar is en hoe we dit vanuit de VIO verder kunnen vormgeven.

VIO-leden en ook niet-VIO-leden zijn welkom dus neem gerust je collega of je samenwerkingspartner/opdrachtgever mee. Je kunt je opgeven via dit formulier. Je ontvangt dan een bevestiging van deelname en krijg je tegen die tijd nader bericht over het programma en de definitieve locatie. Schroom dan niet om ook zelf een idee of case in te brengen. Voor vragen of suggesties kun je terecht bij Rico Andriesse (randriesse@goudappel.nl 06-20611645).