Save the date! VIO-dag 2023

31 mei 2023
VIOdag

Op woensdag 15 november 2023 organiseren wij de jaarlijkse VIO-dag in Van der Valk Dordrecht. Reserveer deze datum dus snel in je agenda! De uitnodiging en het programma volgen na de vakantieperiode, evenals de mogelijkheid om je aan te melden.

Vorig jaar organiseerde we na een aantal jaar weer voor het eerst de VIO-dag. In 2022 stond deze dag in het teken van “Duurzame wegen van de toekomst”. Het was een zeer geslaagde dag met een hoge opkomst.

Dit jaar hopen we hier een vervolg aan te geven met het thema “Verkeersveilige infra: hoe maak je de juiste keuze?”. We kiezen dit jaar dus voor een thema dat past bij het technische hart van onze vereniging. We denken daarbij aan onderwerpen zoals snelheidsverlagingen, ontwerp ethiek en het benaderen van het (weg)ontwerp vanuit de weggebruiker.

Heb jij nog goede ideeën die hierbij aansluiten, wil je graag meehelpen met de organisatie of wil je deze dag sponsoren, laat het ons weten. Dit kan via één van de bestuursleden of per e-mail.

Het belooft wederom een zeer interessante en waardevolle dag te worden waar wij hopen je weer van harte welkom te mogen heten. De dag wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Reserveer de VIO-dag 2023 alvast in je agenda en houdt de nieuwsbrieven in de gaten voor de laatste updates over het programma.