Uitnodiging ALV

Uitnodiging ALV en EXCURSIE

Datum: woensdag 6 april 13-16 uur

Locatie: Informatiecentrum Blankenburgverbinding

Graag nodigen wij alle VIO-leden uit om deel te nemen aan de jaarlijkse ALV. Wij hebben net als vorig jaar, de ALV weten te koppelen aan een excursie naar één van de mooiste infraprojecten van dit moment: de Blankenburgverbinding! We starten in het informatiecentrum met de ALV inclusief lunch. Aangezien de ALV vorig jaar nog niet zo lang geleden is, kunnen we de ALV wat korter doen.

Daarna volgt een projectpresentatie, een rondleiding en een bezoek aan het uitkijkpunt (in 2 groepen van maximaal 15 personen). Wacht dus niet te lang en meld je direct aan via de button onder aan deze uitnodiging.

12:45 uur: Inloop (niet eerder)

13.00 uur: Algemene Leden Vergadering (ALV) inclusief lunch

14.00 uur: Algemene presentatie over het project

14.30 uur: Rondleiding door het informatiecentrum en bezoek uitkijkpunt *)

15.15 uur: Wissel van de groep

16.00 uur: Netwerkborrel

18.00 uur: Afsluiting

*) helm en oranje hesje zijn beschikbaar

Aanmelden kan via deze link. Je ontvangt direct een bevestiging van je aanmelding. De uitnodiging met agenda voor de ALV kun je downloaden via MijnVIO.

Bij de aanmelding dien je je voorkeur op te geven of je wel of niet wilt deelnemen aan de excursie. Vanwege het beperkt aantal plekken is het niet mogelijk je enkel aan te melden voor de excursie. De ALV is standaard inclusief lunch.

Informatiecentrum Blankenburgverbinding

Maassluissedijk 199 (BAAK poort 53)

3133 KB Vlaardingen

We hopen op een mooie opkomst, bij aanmelding gaan we er vanuit dat je ook daadwerkelijk aanwezig bent. Kun je na aanmelding onverhoopt niet, meld je dan even af via onderstaand emailadres: secretariaat@vereniginginfraontwerp.nl

Mochten er eventuele dieetwensen voor de lunch zijn, geef het even door via bovenstaand emailadres.