Vrijwilligers VIO-dag 2021

Brian Kersten en Alex van Loon
02 juli 2020
VIOdag

Elk jaar kijken we weer uit naar de VIO-dag.  Het elkaar weer zien en spreken en ook nog interessante informatie ophalen zorgt ervoor dat vele van jullie tijd vrijmaken om deze dag mee te mogen maken. In 2020 is er vanwege de planning van het internationale ISHGD2020 congres geen VIO-dag geweest. Het ISHGD2020-congres is door de coronacrisis verplaatst naar juni 2021 en om die reden heeft het bestuur het voornemen om begin 2021 een VIO-dag te organiseren.

Voor de organisatie van deze VIO-dag zoekt het bestuur meerdere vrijwilligers om deze dag mee te organiseren. Dit houdt in het maken van afspraken met de congreslocatie, het afstemmen van het programma met het programmateam, het werven van sponsoren en de uitvoering van de dag zelf. Het elkaar spreken op zo’n dag is een onderdeel waar onze leden veel waarde aan hechten en onze voorkeur gaat dan ook nadrukkelijk uit voor een fysieke bijeenkomst. Maar door de coronacrisis kunnen zaken anders gaan dan gedacht en mocht de VIO-dag niet fysiek mogelijk zijn dan wordt een digitale bijeenkomst overwogen. Het programmateam bestaat uit Brian Kersten en Alex van Loon. Samen met hen bepaal je de inhoud, programma en sprekers. Otto Schepers zal als voorzitter van VIO de dag ook voorzitten. Dus wil je ervaring opdoen in organiseren, je netwerk vergroten of een steentje bij willen dragen aan de vereniging, meld je dan snel aan! Voor meer informatie kun je terecht bij Brian Kersten (bkersten@vwinfra.nl) of Alex van Loon (alex.van.loon@rws.nl).