Lid worden (Bedrijfslid)

De vereniging kent zogenaamde bedrijfslidmaatschappen, bedoeld voor onder meer overheidsinstanties, aannemers, ingenieursbureaus en kennisinstituten. De contributie voor een bedrijfslidmaatschap bedraagt €200 per jaar.

Individuele lidmaatschappen kunnen ook worden afgesloten op persoonlijke titel. Dit lidmaatschap kost €75. Voor studenten is het lidmaatschap gratis. Individuele leden en studenten kunnen zich aanmelden via deze pagina.

Lid worden van de vereniging kan eenvoudig door u aan te melden met behulp van onderstaand aanmeldformulier. Is uw organisatie al lid, en wilt u een MijnVIO account aanmaken, klik dan hier. Voor alle overige aangelegenheden kunt u direct contact opnemen met:

Jeroen Braak (secretaris), per mail secretariaat@vereniginginfraontwerp.nl of via telefoon overdag: +31 6 46 76 2588

Velden met een * zijn verplicht.

Bedrijfsgegevens

Persoonlijke gegevens

Vul hier de gegevens in van de eerste contact persoon

Factuurgegevens

Bevestiging geen robot

Op dit formulier is een beveiliging actief. Los de som op om verder te gaan, en gebruik cijfers in het antwoord.