Lid worden (Bedrijfslid)

De vereniging kent zogenaamde bedrijfslidmaatschappen, bedoeld voor onder meer overheidsinstanties, aannemers, ingenieursbureaus en kennisinstituten. De contributie voor een bedrijfslidmaatschap bedraagt €200 per jaar.

Individuele lidmaatschappen kunnen ook worden afgesloten op persoonlijke titel. Dit lidmaatschap kost €75. Voor studenten is het lidmaatschap gratis. Individuele leden en studenten kunnen zich aanmelden via deze pagina.

Lid worden van de vereniging kan eenvoudig door u aan te melden met behulp van onderstaand aanmeldformulier. Is uw organisatie al lid, en wilt u een MijnVIO account aanmaken, klik dan hier. Voor alle overige aangelegenheden kunt u direct contact opnemen met:

Jeroen Braak (secretaris), per mail secretariaat@vereniginginfraontwerp.nl of via telefoon overdag: +31 6 46 76 2588

Velden met een * zijn verplicht.

Bedrijfsgegevens

Persoonlijke gegevens

Vul hier de gegevens in van de eerste contact persoon

Factuurgegevens