Eerdere activiteiten

ALV 2021

Na twee jaar online, konden we eindelijk weer een fysieke ALV houden. We waren met een mooie groep leden te gast in de Expo van het project A16 Rotterdam. Ondanks alle corona keken we terug op toch nog een heel actief jaar met mooie (online) bijeenkomsten waar we onder meer kennis hebben uitgewisseld over het ontwerp van snelwegen, stedelijke infrastructuur en het wegbeeld van de toekomst. In de ALV trad Jaap de Boer terug als bestuurslid. Een markant moment. Jaap was één van de oprichters van de vereniging en heeft de afgelopen 7 jaar een grote bijdrage geleverd waarvoor de vereniging hem erg dankbaar is. De notulen en presentatie van de vergadering is voor leden terug te vinden op het MijnVIO gedeelte van de website.

Met een grote groep actieve leden, een gezonde financiële balans, en vele uitdagingen in de infrastructuur van Nederland en Vlaanderen, kijken wij uit naar een nieuw jaar met inspirerende activiteiten om de kennis over infra ontwerp in de hele keten te blijven delen en verder te ontwikkelen. Met als hoogtepunt natuurlijk het internationale ISHGD congres met naast de gebruikelijke focus op snelwegontwerp ook veel aandacht voor ontwerp van stedelijke infrastructuur.

Na de ALV hebben we vanuit de Expo een mooie rondleiding gekregen op het project A16 Rotterdam. Een aanrader om in het weekend een keer een bezoek aan te brengen!