VIO ALV - Lustrum Antwerpen

Onze mooie vereniging bestaat dit jaar alweer 10 jaar. Het lijkt nog zo kort geleden en we hebben al veel mooie momenten met elkaar beleefd. Zo’n lustrum willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan en is ook een mooie kans om de verbinding met elkaar en tussen Nederland en Vlaanderen verder te versterken.

Dit jaar combineren we de ALV met een diner, feestavond en een projectbezoek aan één van de grootste bouwoperatie in de Benelux: de Oosterweelverbinding in Antwerpen.

De ALV, het diner en feestavond vieren we in het mooie Van der Valk hotel in Beveren. Dit hotel biedt alle mogelijkheden om er een schitterende middag en avond van te maken.

Op 20 en 21 juni 2024 gaat dit plaatsvinden. De lustrumcommissie is achter de schermen al druk bezig met de voorbereiding en heeft er al waanzinnig veel zin in. Hier wil je toch ook bij zijn!

Je kunt je aanmelden voor het gehele programma of voor onderdelen. Uiteraard zorgen we ervoor dat je kunt blijven overnachten. Alle onderdelen zijn gratis te bezoeken, behalve het overnachten. Daar is een bijdrage van 150 euro benodigd om het evenement financieel mogelijk te maken.

Het voorlopige programma is als volgt:

Donderdag 20 juni 2024

13:00 - Vertrekken per auto naar hotel Beveren

15:00 - Inchecken bij hotel Beveren

16:30 - ALV

18:00 - Opfrissen

18:30 - Diner

21:30 - Feestavond

Vrijdag 21 juni 2024

08:30 - Ontbijt

09:30 - Vertrek naar projectlocatie

10:00 - Projectpresentatie

12:00 - Lunch

13:00 - Projectbezoek (rondleiding)

15:00 - Vertrek naar huis

We vragen jullie om je uiterlijk 1 juni 2024 aan te melden voor dit feestelijke programma via dit formulier. In dit formulier moet je ook aangeven of je blijft eten, feesten en slapen.

Aan een overnachting zijn kosten verbonden (€150) die we voor de ALV zullen factureren. Alle overige activiteiten worden door de vereniging betaald.

We hopen op een grote opkomst en een feestelijke bijeenkomst!

Het bestuur en de lustrum-commissie