Focuscafé Circulair Wegbeeld

Zoals eerder aangekondigd gaan we dit jaar samen met Rijkswaterstaat de kansen verkennen om het wegbeeld van de snelweg van de toekomst te optimaliseren en te verduurzamen. Welke weginrichtingselementen zijn in de toekomst nog noodzakelijk? Welke alternatieven zijn er? Hoe kunnen we deze het beste in het wegbeeld plaatsen en combineren? Hoe kunnen we deze ook botsveilig maken? Circulariteit van de weginrichting is hierbij het uitgangspunt.

In aanloop naar de fysieke sessie van 15 september worden door RWS enkele digitale informatiebijeenkomsten georganiseerd waarbij je een toelichting krijgt op de opdracht en de werkwijze. Als je hieraan deelneemt krijg je toegang tot een online samenwerkingsplatform van RWS waarbij je ideeën, documenten, foto’s, schetsen en tekeningen etc kunt delen. Dit vormt het materiaal voor de LEF-sessie van 15 september. Samenwerken met collega’s binnen je organisatie is mogelijk maar samenwerken met vakgenoten van verschillende VIO-leden wordt gestimuleerd want zo wordt het focuscafe ook een VIO-activiteit.

Meld je aan voor de fysieke sessie van 15 september (13:00 - 18:00) en daarnaast één van de digitale voorlichtingsbijeenkomsten:
25 aug 10:00-11:30
02 sept 10:00-11:30

Aanmelden kan via de blauwe knop rechts in het scherm. In stap 2 van de aanmeldprocedure kunt u aangeven aan welke digitale voorlichtingsbijeenkomst u wilt deelnemen.

Voor vragen over het aanmelden of inloggen kunt u mailen naar secretariaat@vereniginginfraontwerp.nl.