Update themagroep Kennis

Bij de vakgroep Kennis hebben zich drie nieuwe leden gemeld: Jeroen Braak (Heijmans) volgt Maarten Rutgers (Heijmans) op, Marco van Leersum (VLinfra) en ook Henk Hennink (RWS) heeft zich aangemeld als nieuw lid van deze themagroep. Henk Hennink was speciale gast aan tafel als RWS-dossierhouder ontwerp N-wegen. Er vond een interessante discussie plaats over het Handboek Wegontwerp (HWO) en de verschillen met de ROA2017. John Boender van CROW meldde dat herziening van het HWO is gepland na de herziening van de ASVV. Echter verbeteringen kunnen nu al worden doorgegeven aan CROW die deze kan doorvoeren in de digitale kennismodule, zo is het HWO altijd up-to-date. Afgesproken is dat de aanwezigen in koppels de verschillen tussen het HWO en ROA2017 op een rijtje gaan zetten en dit voor de volgende vergadering agenderen. Daarbij wordt ook het nieuwe Vademecum Weginfrastructuur deel Autosnelwegen van AWV meegenomen in de analyse. Verder is er stilgestaan bij het programma van het VIO-symposium op 18 september. Het verslag van deze bijeenkomst wordt binnenkort op de website geplaatst.