Samenwerking wegontwerp - 16 juni 'Save the date'

Vorig jaar hebben we de nieuwe ontwerprichtlijnen die RWS samen met CROW heeft ontwikkeld met de VIO-leden geïntroduceerd en met elkaar besproken. U kunt het resultaat van deze druk bezochte dag hier nog eens nalezen.

Dit jaar nodigen wij u graag weer uit om op 16 juni met elkaar in gesprek te gaan over de samenwerking tussen de opdrachtgevers, de opstellers van de richtlijnen en de gebruikers van de richtlijnen. Dit willen we doen aan de hand van een aantal dilemma’s die spelen bij de toepassing van de richtlijnen en de afstemming tussen opdrachtgever en opdrachtnemer. Wanneer we ons beter bewust zijn van deze dilemma’s en van elkaar snappen hoe we er in staan, kunnen we ook oplossingen bedenken en daaraan werken.

We zijn van 13.00 - 18.00 uur te gast in het LEF future center van RWS en de facilitatie staf zal weer zorgen voor een interactieve bijeenkomst. Details volgen eind mei.

Interesse? Meld u dan hier aan.