ALV 2016

Op donderdag 17 maart zal de ALV plaatsvinden bij Perron-3 in Rosmalen. Na de ALV is er in de middag de studiebijeenkomst van onze themagroep Processen.

Voor de ALV ben je vanaf 9.30 uur van harte welkom, voor de studiebijeenkomst staat vanaf 12.00 uur de lunch klaar. De studiebijeenkomst Processen zal om 13.00 uur beginnen en om 16.30 uur eindigen.

Het bestuur van VIO acht het van essentieel belang dat VIO een bloeiende en bruisende vereniging is. De visie van het bestuur is dan ook dat in een vakvereniging bestuur en leden een gezamenlijke verantwoordelijkheid hebben om VIO professioneel door te ontwikkelen.

Daar hoort bij dat je jaarlijks evalueert en reflecteert. Het bestuur van VIO heeft eind 2015 een interne evaluatie uitgevoerd en zal de resultaten daarvan presenteren op de ALV. Vanuit die gezamenlijke verantwoordelijkheid zijn wij uiteraard ook heel benieuwd naar de inbreng van jullie, van de leden. Wij hebben daartoe een aantal open vragen geformuleerd zodat je zelf optimaal kunt bijdragen aan de verdere professionalisering van VIO.

Wij vragen je 2 minuten van je tijd om de vragenlijst te beantwoorden.

Het volledige volledige programma van de ALV en de studiebijeenkomst Processen tref je hier aan.

Je kan je direct aanmelden voor de ALV en/of de studiebijeenkomst.